torsdag 20 januari 2011

Pluggandet har hållt mig inne hela dagen och det är bara på håll jag har kunnat njuta vintersolen. Självvalt visserligen. Långsamt börjar hjärnan ställa om sig och jag kan tycka att det är rätt intressant och stimulerande det jag håller på med, utbildningen i allmänhet, den intellektuella stimuleringen i synnerhet. Det finns en enorm rikedom i det. Sakta men säkert tränar jag upp min effektivitet. Den är inte vad den har varit men å andra sidan känns den mer jordad. Överhuvudtaget är jag mer sansad, inom alla områden. Fast där överdriver jag nog en hel del, egentligen. Så hyyysch...

Jag kan tycka att det har varit väl intensivt på studerandefronten men jag vet att tempot kommer skruvas upp avsevärt i vår, för att sedan bara accelera mer och mer. Jag vet ju, jag har ju läst dem förrut... Jag vet vad som väntar, skillnaden är väl att det inte skrämmer mig numera. Jag håller på att skaffa mig real good förhållningssätt. Så jag försöker den här tiden som uppvärmning
och inser
att fall det här får mig trött, då finns det ingen hejd i vilken god form jag kommer komma

watch me


sparkle

!

Inga kommentarer: