måndag 1 mars 2010

Firad de luxe

Måndag och ännu ett snöoväder. Kråkor, skator, kajor och korpar rör sig allt närmre hemmet. Sitter oftast i träden alldeles utanför. För mig är det en riktig ära men jag förstår ju samtidigt alltför väl varför de uppehåller sig här omkring.

Jag är riktigt trött idag och har en dag off. Helgens tvådagarsfirande av min födeseldag må ha varit underbar på alla de vis men det är mycket intryck för mig att smälta. Jag har så otroligt fina vänner och en alldeles fantastisk sambo. Lördagen innebar många överraskningar såsom spavistelse med fruktdrinkar, bad, avslappning, bastu, bubbelbad och trerätters middag på kvällen samt överraskningsfest här hemma efteråt. Igår var min dag och då var det fika med vänner och lugnare firande med kärleken och presentöppning på kvällen. Imorgon kommer våra föräldrar. Jag har det så fint!

Inga kommentarer: