onsdag 21 oktober 2009

Välkomna, välkomna!

Så mycket som händer och samtidigt precis som vanligt, ingenting alls. Hjärnan snurrar goa intryck och upplevelser, bearbetar och gör nutiden till vackra minnen. Likt höstlöv att plocka fram till sommaren och njuta av. Det är så mycket jag vill skriva om här, så mycket jag vill dela med mig av och samtidigt vill jag tystnaden. En del grejer funkar bättre live. Så därav, jag bjuder in er alla till en riktig tefest old style, med scones, kakor, sylt och marmelad, spruckna koppar och nya jättevackra. Med spetsdukar och dimmig lantmiljö, goda samtal och rosiga kinder. Tänk Alice i underlandet (för övrigt en av mina favoritböcker) och Agatha Christie (min drottning) men lämna morden hemma, eller nä, gör för fasen inte det. Låt oss krypa närmre och helt exalterat smida planer på vem mördaren är...

Inga kommentarer: