fredag 28 augusti 2009

En vecka more to go

Fredag, ytterligare en vecka har gått. Tiden går så fort, jag tycker knappt jag hinner blinka förrän det har gått ett par timmar/dagar. Oj, nu blinkade jag - det gick en dag till... Kanske en extrem överdrivning men ändå inte. En vecka, så lite som hinner hända men samtidigt så mycket som har skett. Det har varit en turbulent vecka, bjudit på många up and downs, så är livet i stort och inget konstigt med det men min intention är ändå att det mynnar ut i ett lugnare flöde längre fram - och just därför kommer det bli så.

Jag längtar så efter mina tjejer - K, Z och U. Längtar efter att sitta i en soffa och prata bort kvällen i 190. Röra sig från ett ämne till ett annat, ofta innan det förra är avslutat. Ladda upp med ost, choklad och oliver. Mmmm, så fiint! DET är lyx! Fint som finaste nougat...

Inga kommentarer: