tisdag 29 december 2009

Kyla och vila

Julhelgen är över och det närmar sig slutet på året, rejält. För mig har det inte varit så stressigt, jag har valt bort det, när det gäller julstress iaf... De få julklappar jag behövde köpa avklarades innan ruschen slog till ordentligt. Så värst många måsten eller matlagande existerade inte heller. Det var en jättefin jul. På juldagen åkte vi upp till lugnet i Dalarna istället för att åka neråt och gå ut på nattklubbar. Och imorse åkte vi hem. På nyårsafton åker vi ut till vildmarken igen. Till en sommarstuga vid norska gränsen utan rinnande vatten men ute på en ö. Det kommer bli sagolikt. Jag kommer smita in i skogen på natten med skallran.

Snön ligger tjock efter flera dagars intensivt snöande. Minusgraderna letar sig allt längre ner. Jag stormtrivs.

2 kommentarer:

Korpvinge sa...

Önskar dig ett Gott Nytt År.
Kram fina du <3

Rosenklo sa...

Åh... ett riktigt Gott Nytt År till dig med raring!

Kram!