onsdag 4 september 2013

I förändringens tid

 
 
 
 
 
 
Saker och ting förändras.
Träder in i nya faser.
Ja, det väl livet i allmänhet jag syftar på.
För tillfället kommunicerar jag hela dagarna i det nya jobbet
och är alldeles uppe i hjärnan och harvar fullständigt
och har således ingen vidare lust
att fortsätta vara det i samma frenesi i bloggen
som jag tidigare har haft.
Ja, det kanske mest var i början av sommaren
- alldeles hög på klorofyll och solsken som jag var då.
Annars har inte lust så mycket att göra med skrivandet för mig.
Jag skriver vare sig - här men framför alt utanför bloggen
- så länge jag anser mig ha något att skriva om.
Det är lika viktigt som att andas - man gör det oavsett.
Men Just Nu.
Mest Tomt.
Inlägg kommer därmed inte göras i samma utsträckning.
Läs - inte varje dag.
Och så får vi se hur jag väljer att göra det helt enkelt.
Nu. Längre fram. Än längre in i framtiden.
Jag har mina tankar.
Inläggen kommer fortsätta trilla in
men alltså inte lika frekvent
som förr.
Jo.
Jag skrev som sagt det...
 
*
 
Pic via Crush Cul de Sac
 
 

Inga kommentarer: