tisdag 16 april 2013

Going nuts

 
 
 
 
Frustration över det jag inte behärskar, är den värsta sorten.
Det har väl med kontroll att göra.
Att jag inte äger den.
För mig är datorer ofta lika med just frustration.
Att ändra bloggutseende är sällan en bra idé.
Jag vet ju inte hur att hantera.
Och efter den senaste ändringen stämmer inte ...
det mesta.
Kan ni överhuvudtaget se?
 
Jag har försökt rätta till men det är synd att påstå att det hjälpt.
Eller att jag vetat vad jag har gjort.
Eller gjort och gjort mest kikat runt och hummat.
Men inte blivit klokare för det.
En gång i tiden skapade jag sidor med koder.
Men det är preskriberat sedan länge.
 
Är det någon som är duktig på sådant här får du gärna hjälpa mig.
Bloggbilden är inställd på centrering, iaf layouten,
men den hamnar ändå till vänster. Why?
Aahhhhh!
Jag blir tokig.
 På riktigt.
 
Högre och undre makter -
Kom svinga ert trollspö över min bloggvärld,
gör den bebolig igen!
 
*
 

Inga kommentarer: