torsdag 4 april 2013

Glädje

 
 
Crush Cul de Sac
 
 
Oh my.
Det var planerat ett annat inlägg idag
men det finns ord jag behöver säga
som var rätt längesen sist.
Som bloggare blir jag ibland nyfiken på
vad det är som gör att vissa dagar är mer besökta än andra.
Är det mina ord?
En tillfällighet?
Andra faktorer?
 
Den här bloggen har stadigt ökat men har ändå ett visst snitt.
Vad det är som gjorde att det rasslade till med skyhögt rekord igår,
har jag således inte en tjusning om
men jag blir sjujäkla glad och tacksam.
Tacksam för att med eller utan rekord är ni många som hittat hit.
Som återkommande och på regelbunden basis läser.
Och antagligen gillert'. ;)
 
Och det är till alla er jag vill rikta mitt tack.
Ge en virtuell blomma.
Ni är vedträn på min eld.
Utan alla er skulle det inte vara mycket till blogg.
Tack alla gulliga ni!
Ni är alla underbara!
 
/Rosenklo
 
*
 

Inga kommentarer: