måndag 21 november 2011

Så var jag där igen

Nej men det har nog alltid varit så, att mycket av det jag lyssnar på har sitt ursprung i pappas skivsamling. Såsom Neil Young till exempel. Och det må vara så att i princip gäller det varannan låt på hans skivor, att antingen älskar man'et eller så, ja...kvittar det. Men ÅHHHHH!!!! vad jag älskar honom. Jag vet inte vad som hände förra veckan men jag är som besatt. Inte så värst märkligt i sig, jag snöar in för jämnan, lite impulsivt och tvärt påt...you never know on what - inte jag heller. Och hej, hej, där är var jag är nu. I Neil Young-land. Sämre kan det ju absolut vara.

Och jag skulle kunna lägga upp den ena låten efter den andra men det skulle bli något tråkigt. Och tråkigare och tråkigare inlägg känner jag att det blir men så är det för tillfället. Mmm..

Fast det är väl mest det jag vill göra, slå ett slag för Neil Young.

Inga kommentarer: